Om Os

Skorstensfejerforeningen af 14. Januar 2017 er en brancheorganisation for skorstensfejermestre, som

er dannet på grundlag af det frie valg man har som kunde/borger til selv at vælge sin skorstensfejer.

Alle i Danmark kan selv vælge sin skorstensfejer, og uanset om man får besøg af en skorstensfejer idag, kan man frit vælge en anden skorstensfejer imorgen!

Skorstensfejerforeningen af 14. januar 2017 er også dannet på grundlaget om åbenhed og fri konkurrence, så der er en reel mulighed for kunderne/borgerne at få prisforskelle, og ikke fastsatte priser ud fra et takstblad.

Uddannelsen:

Ønsker du at uddanne dig som skorstensfejer, er der nogle adgangskrav som skal opfyldes.

Såfremt du ønsker at være skorstensfejer, så kan du se krav og meget mere på linket herunder.

Udannelsen som skorstensfejer tager 4 ½ år, og skolen er geografisk placeret  Plantagevej 35 6270 Tønder, som hører ind under EUC Syd. Skorstensfejerskolen kan kontaktes på : 74 12 42 42 og hjemmeside er:

Skorstensfejerforeningens kvalitestsikringsordning er tilsluttet for alle medlemmer af foreningen, Deres garanti for branchens bedste håndværk.